Regulamin w rozwinięciu ->
REGULAMIN
OTWARTYCH ZAWODÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM O PUCHAR BURMISTRZA GMINY DUKLA
Chyrowa 2013
1.Organizator
– MOSiR Dukla
– Gmina Dukla
– Ośrodek Kultury w Dukli
– Stacja Narciarska Chyrowa – SKI
2.Cel
– popularyzacja narciarstwa alpejskiego w Gminie Dukla
– popularyzacja aktywnego wypoczynku wśród dzieci i młodzieży
3.Charakterystyka imprezy:
– impreza ma charakter rekreacyjno- sportowy
– zawody odbędą się na stoku narciarskim w Chyrowej
– wytyczona trasa slalomu będzie taka sama dla wszystkich uczestników zawodów
– każdy zawodnik ma jeden przejazd startowy
– każdy uczestnik zawodów otrzymuje karnet czasowy od godziny 9:00 do godz. 16:00 oraz ciepły posiłek za wyjątkiem rocznika 1993 i starsi karnet 3 przejazdowy
4.Termin i miejsce
– 06.02. 2013 r. /środa/ Chyrowa – wyciąg narciarski
5. Program
8:00-8:45 – biuro zawodów
8:50 – oficjalne otwarcie zawodów – przydzielenie numerów startowych zawodnikom
9:00 – rozgrzewka dla wszystkich zawodników, zapoznanie się z trasą
9:30 – 15: 00 starty zawodników – począwszy od najmłodszej kategorii wiekowej
15:15 – posiedzenie komisji sędziowskiej
15:15 – ogłoszenie wyników , wręczenie nagród
15:30 – oficjalne zakończenie zawodów
11.00 wydawanie gorących posiłków dla uczestników zawodów
– ze względu na ilość uczestników program może ulec zmianie!!!
6. Uczestnictwo
– prawo startu w zawodach mają wyłącznie dzieci które posiadają pisemną zgodę rodziców oraz kask narciarski i znajdują się na liście zgłoszeniowej
Kategorie wiekowe:
– dzieci młodsze 2005 i młodsi
– dzieci starsze 2004 – 2003
– młodszy junior 2002 – 2001
– junior 2000 – 1999
– junior starszy 1998 – 1997
– liceum 1996-1994
– rocznik 1993 i starsi
7.Zgłoszenia
Według załączonego wzoru proszę dostarczyć zgłoszenia w formie papierowej z pieczęcią szkoły i nazwiskami nauczycieli – opiekunów oraz w formie elektronicznej na adres e – mail: mosirzgloszenia@dukla.pl do 04.02.2013 r wraz z opłatą startową.
L.p. |
Imię i nazwisko zawodnika |
Rok urodzenia |
PESEL |
8. Opłata startowa
Wpisowe od każdego uczestnika 12 zł – wpłacane w dniu zgłoszenia listy zawodników w MOSiR Dukla do 04.02.2013 (dotyczy szkół, pozostałe chętne osoby w biurze zawodów od 8:00 do 8::45)
Każdy uczestnik zawodów otrzymuje karnet czasowy od godziny 9:00 do godz. 16:00 oraz ciepły posiłek. Rocznik 1993 i starsi karnet 3 – przejazdowy.
9. Nagrody
Puchary , dyplomy, medale- za pierwsze trzy miejsca w każdej kategorii wiekowej oraz nagrody rzeczowe.
10. Uwagi
– zgłoszenia tylko do 04.02.2013 r. !! DOTYCZY SZKÓŁ Z GMINY DUKLA
MOSiR Dukla jako organizator zawodów ubezpiecza od zawody od OC. Prosimy zadbać o to, aby dzieci biorące udział w zawodach były ubezpieczone, jeśli jest to ubezpieczenie zbiorowe w szkole to prosimy o sprawdzenie, czy ubezpieczenie to nie ma zastrzeżeń np. z wyłączeniem zawodów sportowych. W sytuacji braku śniegu zawody zostaną odwołane.
Informacje dotyczące zawodów będą przesyłane sukcesywnie. W związku z nowymi przepisami każdy uczestnik zawodów musi posiadać kask narciarski. Dojazd na zawody we własnym zakresie.
ORGANIZATORZY
Dodatkowe informacje w biurze zawodów oraz
Tel. 691 087 355
e-mail: mosirzgloszenia@dukla.pl
Więcej wydarzeń
Podkarpacka Wojewódzka Liga Młodziczek – trzecia kolejka
Nasze siatkarki wzięły udział w “Turnieju Mini Piłki Siatkowej o Puchar abito.pl”
Ruszyły zajęcia na basenie dla dzieci z Gminy Dukla